هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره5

توی زندگیم جای خیلی چیز ها خالیه ک اذیتم میکنه. ابجیم برام قرآن دیده بود خانمه گفته بود خیلی صبر میخواد زندگی کردن باشوهرش:(
من آدم خرافاتی نیستم. ولی راست گفته بود.  امروز سر قبر پدر و مادر بزرگم گریه کردم و ازشون خواستم برام دعا کنند تا از این زندگی بدفرم یکم رهایی پیدا کنم
شوهرم رو دوست دارم ولی خیلی سخت گیر و اذیت کنه :(
۲ ۰
sami ra
۲۳ شهریور ۰۱:۰۹
عزیزم...خدا بزرگه.
با صبوری خیلی چیزا حل میشه.گاهی هم مجبور به عادت میشی.
فقط امیدوارم انرژی و جوونیت رو بخاطر هم نشینی با شوهرت از دست ندی.تا دخترت بتونه توی فضای شادی زندگی کنه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان