هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره12

از روزی که رفتم خونه خواهرم، هر چی میشه میگه: به اونایی ک بهت یاد دادن بگو... 

انقدر این کار رو کرده که از رفتن به اونجا پشیمونم:(

پی نوشت: حالم اصلا خوب نیست :((

۳ ۰
کمی خلوت گزیده!
۱۵ شهریور ۱۲:۴۵
یعنی ریشه ی مخالفت هاش با رفتنت اینه که فک میکنه بهت چیز یاد میدن؟
خب نمیتونی یه جوری مطمئنش کنی؟
مثلا اگه یه تعریف کوچولو ازش کردن خانواده ت، بیای جلوش بگی و بولد کنی...
یا چیزی نگی که همچین حسی بهش دست بده...
نمیدونم، بسته به شرایطت شاید بتونی یه راهی پیدا کنی برای حلش...
زندگی مشترک ارزش جنگیدن داره...

پاسخ :

ریشه مخالفت هاش خیلی چیز هاست، یکیش اینه!! 
دارم تمام تلاشم رو میکنم تا اگه ی وقتی، کارم ب جدایی رسید، پیش خودم و خدای خودم شرمنده نباشم
دیشب بهش میگم بعد از این چند سال برام ی لپ تاپ بخر، خدا رو شکر مشکل مالی نداره، میگه این همه خرجت کردم میگم خرید خونه خرج منه؟؟ خرج من اینه که بعد ااینا چند سال یه بار هم نگفتم برام النگو بخر گردنبند بخر اینو بخر اونو بخر! میگه کی بهت گفته بیایی بگی النگو؟؟؟
چقدر آدم به جای زندگی نقش بازی کنه اخه؟ چقدر و چجوری بهش بفهمونم که خونواده ام بهم درس نمیرن و من رو نمیپزن؟؟؟ شبیه کسایی که دارن نفس های اخر رو میکشن و سیاه و کبود میشن،،،،
کمی خلوت گزیده!
۱۵ شهریور ۱۴:۵۹
:(

پاسخ :

:(
m__ k1996
۱۵ شهریور ۱۶:۵۱
راه مشاور خانواده رو هم امتحان کن 

پاسخ :

نصفه کاره موند. در واقع مشاوره زیاد کمک نکرد بهمون.
آرامش آسمانی
۱۵ شهریور ۱۹:۰۲
http://hamdardi.net/
این سایت خیلی خوبیه. فکر میکنم بتونه کمکت کنه

پاسخ :

ممنون عزیزم :)
کافه نشین
۱۵ شهریور ۲۲:۵۵
دوستان عزیزی که از پشت کامپیوتر برای sec ret نسخه می پیچن که زندگی مشترک ارزش جنگیدن داره و غیره و غیره، ممکنه نهایتن ارجاع بدن به یک مشاور یا چیزی در همین زمینه ها و از خودشون اظهار فضل نکنن؟
اون سایت همدردی هم که دوستی ارجاع داده، برای این کیس و برای میلیون ها کیس دیگه به درد مدیر همون سایت میخوره و درآمدزایی ازش. هر کیسی باید مشاور خودش رو داشته باشه اگر تازه بخواد از این راه مساله رو حل کنه.
نهایتن بهترین مصلح، خود فرد برای خودشه.
این آدمی که ایشون به عنوان همسر کنارش داره بر اساس نوشته های sec ret، از همه کس و همه چی طلبکاره؛ از زنش هم طلبکاره.
 یه زمانی میگفتن طرف (مَرد) واسه هرکی لاته جلو زنش شوکولاته.
به این راحتی خواهشن نسخه برای مردم نپیچیم. نمیخوام به sec ret استرس بدم اما عزیزانی که نسخه می پیچن، شما با کسی طرف هستید که شوهرش نسبت به خواهر زن و مادر زنش هم مظنونه. یک درصد تصور کنید اگر یک وقتی اینجا رو کشف کنه، چه قشقرقی به راه میندازه..
بگذارید این خانوم، بنویسه و نهایتن خودش صلاح خودشو تشخیص بده. هزار راه دیگه برای دلداری دادن به جز نسخه پیچی هست.

پاسخ :

عزیزم، ممنونم که به من و مشکلاتم فکر کردی و خواستی بهم کمک کنی:) 
ممنونم از مهربونیت
ولی حتما کسایی که مثلا گفتن زندگی ارزش جنگیدن داره یا به این سایت برو یا هر چیز دیگه ای، اونا هم نیتشون خیر بوده. مثل تو که نیتت خیره. 
قبول دارم شوهر من هنوز شوهر خوبی نیست، ولی ادم خیلی بدی هم نیست. قبلا هم توی کامنت ها نوشته ام، من میخوام انقدر بجنگم تا یا به پیروزی برسم، یا اگکه تو زندگی مشترکم شکست خوردم پیش خودم و وجدانم و خدای خودم و دخترم، سرم رو بالا بگیرم و بگم: ببین من تمام زورم رو زدم، همه انرژیم رو گذاشتم، ولی نشد. 
تورو خدا برای من ناراحت نباشین، من توی پست اول که ثابت هم هست نوشتهام میخوام انیجا از ناراحتی هام بنویسم تا بتونم با یه دلی که یکم از غمش کم شده با نیرو برم به سمت زندگیم. 

نهایتا از همتون ممنونم
و همینطور از تو کافه نشین عزیزم
امیدوارم تو زندگیت به تمام موفقیت هایی که میخوایی برسی :)  
Poker Face
۱۶ شهریور ۲۰:۳۵
واییی این طرز تفکر خیلی بده:( خیلی عذاب آوره:( بدتر اینکه نمیدونی چطوری بهش ثابت کنی اونا فقط مادر و خواهرمن خوب زندگی مارو میخوان:/ بعضی وقتا هم این افکار از جای دیگه نشات میگیره:(
من هیچ تجربه ای ندارم که درمیون بذارم عزیز فقط امیدوارم که حل بشه:)

پاسخ :

ممنون عزیزم :) لطفا خودت رو برای من ناراحت نکن 
معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
۱۶ شهریور ۲۱:۲۱
آدم بی عیب وجود چی؟ نداره.من معتقدم،خصلت های بد از دید هر کس یه تفسیری داره،ممکنه خوبی از نظر من چیزی باشه که تو اصلا نمیتونی هضمش کنی ویابالعکس، خصلت بد از نظر تو چیزی باشه که من بتونم باهاش کنار بیام.پس به حرف همه گوش کن، اما فقط گوش کن، یادت باشه زندگی تو، فرمول خودشو داره.همین که میگی خوب نیست ولی خیلی هم بد نیست، یعنی امیدواری یعنی یه روزنه.کم آوردن راحته این مقاومته که سخته.آدم روزای سخت باش، یه زندگی بی دغدغه رو هر کسی میتونه پیش ببره...
موفق میشی عزیزم.زندگی خیلی طولانی نیست، قوی باش که میتونی.هدیه ارزش اینو داره که قدرت نمایی کنی:)

پاسخ :

کامنت پر انرژی و مثبتت خیلی بهم امیدواری داد. ممنونم ازت :)
آرامش آسمانی
۱۷ شهریور ۰۲:۲۰
کافه نشین عزیز چرا دعوا داری!
خیلی ها چنین مشکلاتی رو داشتن و تونستن حلش کنن. یکی از نردیکان من دقیقا همین مشکل رو داشت و کارشون ب جدایی هم داشت میکشید اما الان حل شده! ی راهش کم کردن ارتباط با خانواده بود مثلا!
نویسنده وب ی امکانی داره ب نام عدم امکان ارسال نظر! و یا عدم تایید نظرات!
دعوا نداره ک! ریلکس باش!
1 بنده ی خدا
۲۲ شهریور ۱۱:۰۹
عقل،منطق،مشاور مطمعن.نسخه های بقیه ام خیلی فکرکن سرش و با بقیه ام مشورت کن

پاسخ :

سپاس :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان