هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره14

مامان بیمار شده و بابا به جای وفاداری، میگه: برای من هیچکس به جز خودم مهم نیست.

متاسفم که این رو میگم ولی بعضی وقت ها از بابا بدم میاد

۰ ۰
کمی خلوت گزیده!
۱۹ شهریور ۰۰:۰۱
ای وای...
خدا ان شاءلله شفاشون بده و پدرتون هم متوجه اشتباهشون بشن...

پاسخ :

ان شاء الله
m__ k1996
۱۹ شهریور ۰۰:۱۱
امان از بی احساسی مردها....

پاسخ :

:(
کافه نشین
۱۹ شهریور ۰۱:۴۷
......!
معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
۱۹ شهریور ۱۶:۲۸
حق میدم بهت و درک میکنم احساسی که داری رو.یه وقتایی که می شینیم پای حرف های همین آدمایی که گاهی ازشون بدمون میاد و می بینیم چه کشیدن درطول زندگیشون از بچگی تا....،ممکنه دلمونم بسوزه براشون.البته هیچی اشتباهشون رو توجیح نمی کنه ها!فقط عصبانیت و ناراحتی مارو کمتر میکنه.

پاسخ :

پدر و مادرم، هر دو راه اشتباهی رو برای زندگی انتخاب کردند، هر دو زجر کشیدند،  و فقط ب خاطر ما بچه ها هم رو تحمل کردند، ولی فداکاری مادرم بیشتر بوده همیشه.
Suzume Sama
۲۰ شهریور ۱۵:۵۸
منم خیلی وقت ها از بابا بدم میاد...
ولی این تنفر ها هم دوستداشتنی میتونن باشن!

پاسخ :

من هیچوقت این بد اومدن ها برام شیرین نبود. گاها فقط عذاب وجدان میگرفتم.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان