هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره20

دیشب رفتیم کنسرت. دم در هدیه رو راه ندادن :| نیما بیرون موند و نگهش داشت. چند بار بهش پیامک زدم که بیام بیرون؟ همش گفت نه. خیلی عذاب وجدان کشیدم :( 

کنسرت دوستش بود. پارسا . با پوریا _برادر پارسا_ و خانومش رفتیم و بعدشم رفتیم یه کم چرخیدیم. پارسا از معدود دوست های نیماست که من دوستش دارم. خیلی پسر مودب و اقا و باشخصیتیه. چند سالی از من کوچیکتره و منتظرم بزرگ بشه و ازدواج کنه تا اگه قراره با کسی بریم بیرون اون باشه نه دوستای کم شعور فعلی نیما :(

چ پست غمگینی شد :| اومده بودم شاد بنویسم. 

خلاصه دیشب شب خوبی بود هر چند هنوزم عذاب وجدان دارم. کنسرته هم سنتی بود و از ساز های سنتور و دف و تار و سه تار و نی و... کلا ساز های ایرانی استفاده شده بود. جاتون سبز

۶ ۰
خانومی ...
۲۶ شهریور ۱۶:۰۸
خوشحالم که بهت خوش گذشته :))

پاسخ :

سپاس
^^
گیره 📎📎
۲۶ شهریور ۱۸:۳۱
چقد بده دوست شوهرت رو قبول نداشته باشی 
امیدوارم همسرش باهات جور باشه:)
خوش گذشته همراه با عذاب وجدان درکت میکنم^___^

پاسخ :

به واقع آدم های به شدت کم شعور و کم فرهنگی هستند. کسایی ک تو حضور زن و بچه شوخی های ناجور میکنند و هر چی دوست دارن به زبون میبرند
فکر نکنم تا سه چهار سال دیگه ازدواج کنه :))
 ^^
کمی خلوت گزیده!
۲۷ شهریور ۰۰:۲۰
والا خوب مسوولیت پذیری کرده که دخترتونو نگه داشته تو رفتی کنسرت... هر مردی این کارو نمی کنه...

پاسخ :

آره خودم هم میدونم :)

من ...
۲۷ شهریور ۱۳:۱۰
به اندازه تمام کنسرتایی که باهم رفتیم میتونم ماجرای دعوا و بحثامون تو راه و حین کنسرت رو شرح بدم...
7 مهر... بنیامینوووامیدوارم خوب بگذره

پاسخ :

این خواننده معروفی نداشت. سنتی بود  و اولین کنسرت ک اینجوری شد
امیدوارم خوش بگدره
المی ...
۲۸ شهریور ۰۱:۱۸
هوم کنسرتتتت دوس:-) 
خوبه بهت خوش گذشته:-) 

پاسخ :

سپاااس ؛ )
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان