هر انچه نباید در ذهنم بماند

هدیه گانه۷

هدیه حسابی بزرگ شده. حرف زدنش حسابی روانه. وقتی ناراحت میشه میگه : تو برو تا من غُصه بخولم. برام عجیبه چرا برو رو برو میگه ولی بخورم رو بخولم 🤔😁

منم بهش میگم من نمی ذارم غصه بخوری من دوست دارم

میگه: تو منو دوس ندالی


با تک تک سلول های بدنم بهش وابسته ام.. خدا به هر کس ارزومنده بچه است، ببخشه.

۶ ۰
سر به هوا!
۲۵ مرداد ۰۹:۳۵
خدا حفظش کنه... 

الهی آمین... 

پاسخ :

سپاس ^^

الهی آرمین...
میم کاف
۲۸ مرداد ۲۲:۳۱

چقدر خوب هدیه رو داری...

حواست باشه بین این کشمکشها هدیه آسیبی نبینه

پاسخ :

:(
خیلی غمگین م براش..
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان