هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره30 و هدیه گانه6

نیما مسافرته، هدیه خیلی بامزه شده، حرف های جدید و تلفظ های بچه گانه و با مزه  میگه :-)) 

یه اتفاق خوشایند افتاده برام. پدر شوهرم از نحوه برخورد و روش تربیتی که درمورد هدیه دارم توی جمع تعریف کرد. خیلی خوشایند بود ^^

موچه : مورچه

نینی آم خواده : نینی آم(خوراکی) میخواد

من آم خوام: من خوراکی میخوام

مامان هووو؟؟ : مامان کو؟

شب شد:  خوابم میاد   :-))

کــَش: کفش


۶ ۰
میم کاف
۱۵ آذر ۲۰:۱۰
ای جانم
دوست دارم لپشو بکشم ندیده

کمی خلوت گزیده!
۱۵ آذر ۲۰:۱۳
وای اون شب شد عالی بود مترادفش! :)))
خدا حفظش کنه...

خوبه که خانواده طرف قدر آدمو بدونن.. تو رفتار طرف هم اثر میذاره...
گیره 📎📎
۱۶ آذر ۰۰:۵۸
تعریف کردن از خوبی ها و سرپوش گذاشتن رو بدیها از صفات خوب آدمیزاده.خدا پدرشوهرتونو حفظ کنه^_^

موش کوچولو♡ دخترا فقط ناز و ادا دارن♡
حامد سپهر
۲۴ مرداد ۱۶:۴۲
خدا حفظش کنه ایشالا همیشه سالم و صالح باشه

پاسخ :

ممنونم. ^^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان