هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره2

بعضی وقت ها دلم میخواد به مردم بگم: تورو خدا دهنتون رو ببندین و اظهار نظر نکنین!! به شماها چه مربوط که من باید به فکر بچه دومم باشم یا نه؟؟ به شماها چه که اگه نذارم بچه دار بشم ممکنه بعدا به مشکل بر بخورم؟؟؟
چرا هر چی به مغزتون خطور میکنه به زبونتون میارین که ادم بخواد تو دلش بهتون فحش بده؟؟؟؟

از همه کسایی که چه مستقیم و خصوصا چه غیر مستقیم میخوان برام تعیین تکلیف کنن و در مورد زندگی شخصی و خصوصی من اظهار فضل کنن بدم میاد!!!!

۱۰ ۰
منتظر اتفاقات خوب
۳۱ مرداد ۱۶:۱۰
مردم حرفشون رو میزنن و نمیشه جلوشو گرفت. آدم باید خودش یاد بگیره که اهمیت نده.

پاسخ :

اخه مگه میشه هر کس ادم رو ببینه همین حرف رو بزنه بعد بیخیالی بگذرونی!!!
در انتظار گودو
۳۱ مرداد ۱۶:۲۷
خدایی مردم چه بیکارن :)))))

پاسخ :

همیشه فکر میکنم : خوبه انقدر همه گرفتاری دارن و انقدر تو کار بقیه دخالت میکنن!!!
در انتظار گودو
۳۱ مرداد ۱۶:۳۹
دقیقا
دقیقا
دقیقققققققااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همه سرشون شلوغه مشگل دارن اما برای بقیه نسخه میپیچن

پاسخ :

و من فکر میکنم یه سر مشکلات همینه!! من مشکل دارم، برای تو نسخه میپیچم، در حالی که باید تمرکزم رو کار خودم باشه، تو اعصابت از دست من به هم ریخته میشه، رو کار خودت تمرکز نمیکنی و مشکلت پیچیده تر میشه و این چرخه ی  اشتباه و چندش آور ادامه پیدا میکنه!!
mobina hasan zadeh
۳۱ مرداد ۲۰:۳۶
مردمن دیگه :)
منم کمکتون میکنم
معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
۰۳ شهریور ۱۲:۴۵
سلاام
ای جاانم:)خودتونو ناراحت نکنین،اینا عادته برای بعضیا،اینکه زندگی بقیه رو تحلیل کنن درحالی که گاهی واقعا تمرکزی رو زندگی خودشون ندارن!چقدر بده بدون نظرخواهی ،اظهار نظر کردن
گیره 📎📎
۰۷ شهریور ۰۰:۵۸
خب بیا جوابشونو با لبخند بده 
بعدم تمرین کن ک بی اهمیت باشه این چیزا برات 
مثلا در مورد همین بچه دوم اگه خیلی فضول بود بگو هر وقت دوست داشته باشم میارم اگه هم خاستی با احترام حرف بزنی بگو هر وقت صلاح بدونیم میاریم
:|  به بعضیام باید بگی به تو ربطی نداره:|||||

پاسخ :

ماشالا بهشون انقدر پررو هستن که بازم ادامه میدن بحث رو :| 
دقیقا دلم میخواد به همه بگم به تو ربطی نداره :| 
عطار کوچولو
۰۷ شهریور ۰۱:۴۳
اولین مطلب وبلاگ‌تون مهم‌ترین حرفی هست که میشه در مورد اینجور وبلاگ‌ها زد.

اینکه مخاطب‌ها در فضای مجازی فقط یه بخش کوچکی از زندگی فرد رو صرفا از طریق نوشتار که نه صوت، نه تصویر و نه حتی احساس رو به صورت حداکثری نمیتونه منتقل کنه، میبینن و میخونن، پس به هیچ وجه در جایگاهی نمیتونن قرار بگیرند که قضاوت کنند نسبت به نویسنده.
شما هم باید خیلی حواستون باشه که عین خیال تون نباشه نظرات تخصصی(!!) مخاطبانی مثل بنده و امثال بنده. 
بخونید و بگذرید... :)

پاسخ :

اره ولی ادم هایی مثل شما! که میان وقت میذارن و میخونن و حداقل سعی میکنند به جای قضاوت، کمکی کنند یا دلگرمی ای بدن، واقعا برای شخص خودم قابل احترام هستند. 

به هر حال من یه فیلتر دارم توی سرم، که نظرات منفی مجازی رو به داخل مغزم راه نمیده. اگه ه مچیزی اذیتم کنه همون موقع پاسخش رو میدم( همون حق طرف رو کف دستش گذاشتن خودمون )

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان