هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره17

از این به بعد رازیانه صدام کنین :دی    به secret  هم میخوره =))

خب پس یک عدد رازیانه خوابالود هستم در خدمتتون.

به شدت خوابم میاد اما چون دیر شده دیگه نمیرم بخوابم. امروز لیوان و پارچ  ها و سینک ظرفشویی رو با وایتکس شستم، یکم بدنه یخچالم رو تمیز کردم، چهار چوب و کلید و پریز ها ، در ها رو تمیز کردم. هدیه هم از این موقعیت استفاده لازم رو کرد و هر چی دستمالو پلاستیک و لباس و اسباب بازی تو خونه بود پخش زمین کرد  الان من باید برم همه شون و جمع کنم و جارو بزنم و ظرف ها ناهار رو بشورم و درس بخونم و :(((

یکی بیاد کمک من خب :||||


دیگه اینکه دیشب بازم حالم بد بود. اما صبح که شد بهتر شدم. تا زمانی که چشم هایم به حد بیهوش شدن پیش رفت با گوشی ور رفتم و بعد دیگه خوابیدم. فکر نکنم زندگی من رنگ ارامش بگیره :(

۱ ۰
خانومی ...
۲۳ شهریور ۱۷:۰۵
چرا حالت خوب نبود خانوم ؟

پاسخ :

تو وبت بهت میگم. باشه؟
خانومی ...
۲۳ شهریور ۱۷:۳۷
باشه ^-^

پاسخ :

:)
کمی خلوت گزیده!
۲۳ شهریور ۱۸:۱۱
خوب باش دختر!
میدونی من الان تحت رازیانه درمانی شدیدم!؟ :)))

پاسخ :

سعی میکنم

ینی چی؟ :))
محمد رضا
۲۳ شهریور ۱۹:۵۹
حالت خوب باشد

پاسخ :

سپاس 
کافه نشین
۲۴ شهریور ۰۵:۱۴
اگه میدونستم داری درس میخونی خیـــــــــــــلی خوشحالتر تر میشدم. این خیلی خوبه که درس میخونی.
چی میخونی؟ چه مقطعی؟ :-)

پاسخ :

خودم زبان انگلیسی میخونم. هیچ مقطعی :\
من ...
۲۴ شهریور ۰۸:۳۴
چرا خوب نیستی...؟
چرا وایتکس آخه...؟
چرا این همه زحمت ... مراقب خودت باش خانم گل :-*

پاسخ :

نمیتونم بگم
چون هر خونه ای سالی دو سه بار دایتکس کاری میخواد

چشم سپاس. خجالتم اومد ^^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان