هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره19

من یک قهرمانم ^^

چرا؟

چون پریشب طی یک عملیات انتحاری یک سوسک به بزرگی دو بند و نصفی از یک انگشت رو کشتم ^^


واکنش نیما: تو یه قاتلی =)))

واکنش من: ×__× .  من یک قهرمانم ^^



۷ ۱
Suzume Sama
۲۵ شهریور ۱۰:۱۷
واییییییییییی
سوسک خیلی موجود وحشتناکیه:(
واکنش من فقط نگاه کردن بهشه ک فرار نکنه:(
تو ی قهرمانی ک تونستی بکشیش!!!

پاسخ :

اره من یه قهرمانم ^^

البته من به این فکر کردم که اگه نکشمش شب میاد میخوره همه مون رو =))

کمی خلوت گزیده!
۲۵ شهریور ۱۰:۲۰
اینکه اندازه ش گرفتی جالبه!
دو بند و نیم!!! :)))

پاسخ :

خیــــلــــــی بزرگ بود
پست های جامانده
۲۵ شهریور ۱۰:۲۲
وای چه وحشناککککککک سوسک بد جور میترسم

پاسخ :

کی نمیترسه دوستم؟
مریم گلی
۲۵ شهریور ۱۱:۱۲
من یه بار سوسک دیدم و چنان جبغی زدم که سوسک جاش ثابت موند...چن ساعت بعد که رفتم سراغش دیدم باز همونجا ثابت وایساده....سکته مغزی کرد فکنم

پاسخ :

اعضا بدنش رو به یه سوسک دیگه پیوند میزدی خب. :| =))
المی ...
۲۵ شهریور ۱۵:۳۷
حتما از این شاخک درازاهم بوده 
خخخخخ
من بهت افتخار میکنم قهرمان

پاسخ :

اره اتفاقا همش نگاه میکردم به بال ها و شاخک هاش. همش میترسیدم پرواز کنه :| :((

هنوز کابوسش باهامه =))))

من یک قهرمانم ^^
Suzume Sama
۲۵ شهریور ۲۰:۱۹
چ خوبه ک شما هم معتقدی سوسک ادمو میخوره:)
ولی شانس اوردی پرواز نکرد.ی هو میشدی پهلوون پمبه:))

پاسخ :

مگه نمیخوره؟ :| =))))

بین خودمون بمونه حالا =))
کاکتوس آبی
۲۶ شهریور ۱۶:۰۶
عزیزم
تو قهرمانی

پاسخ :

#من_یک_قهرمانم ^^

سپااااااااس :*
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان