هر انچه نباید در ذهنم بماند

شماره 24

به وضوح، بار ها و بار ها، ازش خواستم بهم محبت کنه اما دریغ:(

میترسم از روزی که ازش ببرم و دلم جای دیگه ای گرم شه :(

۲ ۰
مریم گلی
۲۵ مهر ۲۲:۰۱
:(

پاسخ :

:((
خانومی ...
۲۵ مهر ۲۲:۳۲
ای بابا :(

پاسخ :

اگر دستم رسد بر چرخ گردون...
گیره 📎📎
۲۵ مهر ۲۳:۱۹
چند ساله ازدواج کردی؟
من این دوران گذروندم عزیزم.
بهم گفتن از خدا بخاه گرمای دلتو حفظ کنه.گوش نکردم الان رسیدم به حرفشون و رابطم با خدا داره بهتر میشه.
دارم یواش یواش خودمو سرگرم خوبیهای مثبت زندگیم میکنم.
بچهام^__^

پاسخ :

4 سال
تمام دل خوشیم اینه که هدیه هست. تمااااااااام دلخوشیم! دارم خودم رو گول میزنم. به خودم میگم وقتی سه چهار سال دیگه بگذره اوضاع ردیف میشه. باید صبر کنی. باید خانومی کنی. باید زندگیتو حفظ کنی. اما دلی که گرم نیست کاری ازش نمیاد. 
برات ارزو میکنم هر روز خوشبخت تر و شاد تر از روز قبل بشی و خدا بچه (ه)ات رو حفظ کنه
نار خاتون
۲۶ مهر ۰۸:۱۴
یکم باید سیاست به خرج داد بانو جان...

پاسخ :

پیشنهادت چیه؟
کافه نشین
۲۶ مهر ۲۳:۵۳
یه توصیه بدون قضاوت نازنینم. 
قبل از اینکه دلت رو جای دیگه ای بدی به نظرم این طرف رو کاملن به صورت قانونی کات کن.
این، توصیهٔ اخلاقی نیست و اصولن با اخلاقیات این چنینی میدونی که زاویه دارم. از این رو این توصیه رو میکنم که در زمان های خاص، استرس و اعصاب خوردی به مغزت خطور نکنه.
به امید روزای بهتر برات. 

پاسخ :

منظو من از دلگرمی مرد دیگه ای نبود، ادم ها و وسایل و کار های دیگه بود. 
گیره 📎📎
۲۹ مهر ۰۰:۳۰
ممنونم از دعای خوبت^___^

منم دنبال دلگرمی بودم اما حواسم نبود که خودم دلگرمی طرف مقابلم هستم و خیلی سرد شدم باهاش
به امید روزای شاد^__^

پاسخ :

^^

ولی من دلگرمی شوهرم نیستم. پدر مادرش و هدیه  دلگرمی اون هستند
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان