هر انچه نباید در ذهنم بماند

سپاس

از شماها که میایید میخونید و نظر های محبت آمیز برام مینویسید سپاسگذارم.

راستش نیما چند وقته خیلی عوض شده. نه تغییر مثبت که بر عکس. خیلی بهم برمیگرده، بداخلاقه، سرد و بی احساسه، نمیخوام فکر کنم پای یکی دیگه در میونه، نیما وفاداره. وفاداره؟ نمیدونم! من میخوام اینجوری فکر کنم. بازم صبر میکنم.  هفته دیگه قراره هدیه رو از شیر بگیرم، میدونم قراره خیلی سختی بکشم اما بعدش میرم دکتر میگم برام قرص بنویس که باردار نشم. فعلا این اولویته، باید خیالم راحت باشه که بچه دیگه ای نمیاد و اونوقت با آرامش خاطر به حل مشکلات فعلی مشغول بشم.

مادر نیما یه شماره بهم داد گفت زنگ بزن به آقایی هست از اینا که دعا مینویسند. بگو مشکل چیه گفتم نیما علاوه بر سرد بودن چند وقته یکی دیگه شده و خیلی بداخلاقه گفت شاید کسی براتون جادو کرده. چه میدونم والا! شماها این چیز ها رو قبول دارین؟

۳ ۱
آرامش آسمانی
۱۴ آبان ۰۰:۴۹
میگن خرافاته...
فکر نمیکنم اعتباری باشه
ولی قدیمیا اعتقاد دارن. مثلا مامان من میگف اوایل زندگیشون همیشه تو شکلف در و دیوار خونشون کاغذ دعا پیدا میکرده:| میخواستن بهم بزنن زندگیشونو
گیره 📎📎
۱۴ آبان ۰۱:۴۵
نه قبول ندارم
مادر از نگاه بچه اش میفهمه چی شده ینی بچه اش جادو شده؟؟؟:///

یکی یکی حل کن ان شالله موفق باشی عزیزم^_^
معصومه
۱۷ آبان ۰۶:۲۴
سلام عزیز دل
همه ما مخلوقیم، خالق همه ما خداست، هیچکس مثل خدا راه گشا نیست و هیچکس مثل اون قدرت برطرف کردن غم ها رو نداره،وصل شو بهش ، تو مواقعی که خدا دوست داره صداتو بشنوه این فرصتو از خودت نگیر.
صبور باش.همیشه میگم به خودم، جوری تو مشکلات بی تقصیر باش معصومه که وقتی شرایط زندگیت سخت شد بدونی نگاه خدا رو داری،و تو این مواقع با اطمینان منتظر لطف خدا باش.
مریم ..
۲۰ آبان ۲۳:۱۷
خیلی وقته نیس مامان هدیه کوچولو...
بیا یه سر به وب بزن
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک زن از اهالی ایران زمین، متولد سال هزار و سیصد و هفتاد خورشیدی، متاهل، دارای یک فرزند به اسم هدیه،
باشد که در این دیار هزار رنگ مجازی، دلی سبک کنم از غم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان